on tyhjä
shopping_cart |
Voit lisätä tuotteen ostoskoriin kyseisen tuotteen omalta sivulta.
Yleensä tuotteilla on useita eri vaihtoehtoja, kuten väri, materiaali tai koko.
Ennen kuin voit lisätä tuotetta ostoskoriin, tulee valita jokun valittavana
olevista vaihtoehdoista. Kaikkia vaihtoehtoja ei välttämättä ole sillä hetkellä
saatavissa jos ne ovat loppuneet varastosta. Varastosaldo on kerrottu kunkin
tuotevaihtoehdon kohdalla erikseen. Jos halutun tuotteen kohdalla varastosaldo on nolla,
tuote on tilapäisesti loppu eikä sitä pysty tilaamaan. Kysy tarvittaessa saatavuutta myyjältä.
Tilaaminen on helppoa ja selkeää johdonmukaisen tilausprosessin ansiosta.
Seuraavassa on kerrottu kuinka tilausprosessi etenee.
1. Ostoskori
Ostoskoriin pääset klikkaamalla sivuston oikeassa yläkulmassa olevaa ostoskärryn kuvaa,
tai lisäämällä tuotteen ostoskoriin. Tällä sivulla näet ostoskorisi sisällön.
Tarkista, että tuotteet ja tuotemäärät ovat oikein. Voit myös jättää viestin myyjälle.
Jatka tilausta oikeassa laidassa sijaitsevasta "TILAA TUOTTEET"-painikkeesta.
2. Yhteystiedot
Täytä yhteystietosi. Tilaus lähetetään tähän osoitteeseen.
Jatka seuraavaan vaiheeseen painamalla "SEURAAVA"-painiketta.
3. Toimitustapa
Valitse toimitustapa valittavina olevista vaihtoehdoista.
Jatka seuraavaan vaiheeseen painamalla "SEURAAVA"-painiketta.
4. Yhteenveto & maksu
Tarkista, että kaikki tiedot ovat oikein.
Jos tiedoissa on virhe, voit palata takaisin korjaamaan painamalla tilausprosessin
etenemispalkista haluttua kohtaa.
Klikkaamalla haluamasi pankin kuvaketta, siirryt Checkoutin tarjoamaan maksupalveluun.
Voit painaa myös painiketta "SIIRRY MAKSAMAAN", jolloin pankin valinta tehdään vasta Checkout maksupalvelussa.
6. Maksu Checkoutilla
Siirryt Checkoutin tarjoamaan maksupalveluun. Maksu tapahtuu suojatun yhteyden avulla suoraan pankkiin,
pelkästään maksutieto välittyy kauppiaalle. Seuraa ruudun ohjeita.
MUISTA MAKSUTAPAHTUMAN PÄÄTTEEKSI PALATA TAKAISIN VERKKOKAUPPAAMME MAKSUPALVELUN OHJEIDEN MUKAISESTI.
Muussa tapauksessa maksutapahtuma saattaa epäonnistua tai maksun näkyminen viivästyä.
7. Valmis
Maksettuasi ostokset ja palattuasi verkkokaupan sivuille saat tiedon tilauksen kirjautumisesta.
Sinulle lähetetään vielä sähköpostiin tilausvahvistus.
Otathan yhteyttä meihin jos tilauksen kanssa on ongelmia.
Kuluttajalla on oikeus perua tilaus 14 päivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta.
Seuraavassa kerromme kuinka peruutat tilauksen.
Ole yhteydessä asiakaspalveluumme
asiakaspalvelu@ilonen.fi
Kerro vähintään nimesi, palautettavien tuotteiden nimi ja tuotenumero.
Kirjoita tilinumerosi IBAN-muodossa, jotta voimme palauttaa kauppasumman.
Palautus
Kun peruutusilmoitus on tehty 14 päivän kuluessa tuotteiden vastaanottamisesta, voit lähettää
tuotteet takaisin myyjälle. Tuotteiden palautus tapahtuu Postin kautta ja asiakas on velvollinen maksamaan
lähetyksestä aiheutuvat kulut Postin sen hetkisen kuluttajahinnaston mukaan.
Emme ota vastaan postiennakkolähetyksiä.